finns det någon verklighet i det hela?!

evig kärlek, evig lycka, finns det eller är allt bara en inbillning? Är allt en dröm? och i sånt fall är frågan: hur länge tar det innan man vaknar upp?, och fortsätter jag att drömma när jag vaknat upp? eller är verkligheten det man drömmer när man sover och det man lever i när man är vaken en dröm? vad är livet? det vi lever i just nu? det vi ser & hör? eller det vi minns?
och om det är det vi mins vad är då det vi inte minns? är det en dröm kanske? och om det är, vad är då igentligen en dröm?

Jag har inget svar på dessa frågor men finns det någon som har. Nån jävel sitter säkert på alla svar men vägrar berätta och den jäveln borde ha stryk - haha. Fram med sanningen nu! (men vad är igentligen en sanning?)
Nu ska jag sova & vakna tidigt eller ska jag vakna och somna tidigt. hur solm helst god natt.


-bless

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Jag har alla svaren, gumman! Tyvärr är det en hemlighet...! ;-)

2008-09-01 @ 13:24:49
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Midia

Shiiit binta, min hjärna blev helt knas där. Haha, jävlar vilka frågor!



Big up för din blogg föresten :)

2008-09-01 @ 17:54:17
URL: http://miidia.blogg.se/
Postat av: -

Jag tror inte det handlar så mycket om att veta, det handlar mer om att ta rätt beslut.

Jag brukar läsa din blogg. Den är ganska ostrukturerad och du verkar vara lika förvirrad . Det kanske är dags att prioritera dina vänner? Göra en omvärdering. Man kan inte leva i en falskmiljö även fast man tror man är världens starkaste person. Du har också svaga punkter.

Eller jag vet inte. Jag känner dig inte men man hör alltid någonting om dig och jag undrar alltid "är hennes liv verkligen är så innehållslöst och ytligt? "

Du borde heller inte vara så beronde av vissa saker.. som din pojkvän eller ex.

Jag tror det är dags för dig att bli den du vill vara.

2008-10-23 @ 23:03:21
Postat av: BInta

Anonym: du har i mycket av det du säger och om du inte läst min blogg så är det faktiskt slut mellan mig och min Man, man eftersom att vi var gifta. Och under tiden då vi gjorde slut var allt bara jobbigt och självklart har jag varit beroende av honom på ett positivt sätt, han var min andra halva och min bästa vän!! det här är som sagt ett väldigt gamalt inlägg..!!



Nej mitt liv är absolut inte som bloggen, ostrukturerad. jag skriver bara det jag har i skallen just då eller om jag vill skriva vad jag gjort, mer än så är det inte, jag skriver inte om något speciellt eller på något speciellt sätt. och det gör ju hela grejen speciell. tror nog att man måste känna mig med för att förstå vissa saker som jag skriver.



Jag har bra vänner, jätte bra vänner faktiskt. speciellt dom som står mig riktigt nära, men det är kanske något som har misstolkats i min blogg, eller hur du nu tolkat det.



eftersom att du säger att du alltid hör någonting om mig så antar jag att du bor i uppsala. Nåja staden är liten och jag är ett roligt samtalsämne. det är tydligen mer intressant hur jag gör något, varför jag gör så och hur det ska sluta än att faktiskt ta hand om sig själv och sitt eget liv.

så som jag känner just nu idag så vill jag vara den jag är, jag vill göra det jag gör och faktiskt inte ändra ett piss=). jag trivs med mig själv hur deppiga vissa dagar än kan kännas och vara. Det är faktiskt jävligt roligt att vara Binta hösten 2008!!

ha det så bra kram!!

2008-10-24 @ 01:30:01
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0